alexandervaleton@gmail.com http://alexandervaleton.tumblr.com/

Pagina's

dinsdag 20 juli 2010

second thoughts

Het bericht hier onder is te lang. Mijn followers en de lezers die wel lezen, maar geen follower willen zijn, zeggen dat ik te lange dingen schrijf. Maar het kon niet korter. Ik zal proberen mijn leven te beteren en van korte verhaaltjes te maken. Het is niet eenvoudig eenduidig te zijn. Maar het moet: Form follows function. Length follows media, zoals dit stukkie, hoewel het nergens meer over gaat. Toch een foto er bij? Toe maar, een willekeurige die eigenlijk bij het vorige stukje past over het tadeloze recreƫren in Amsterdam.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Alxndr - helemaal niet te lang hoor, maar het zal wel prettig als je in alineas kunt schrijven, want ik weet nooit wanneer ik adem moet halen als ik alles achter elkaar moet lezen. Liefs vanuit funky Tokyo, alwaar mijn kamertje maar liefst 10m2 is en ik toch heel gelukkig ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha Dikkie, hoe lang mag je in Tokyo blijven?
    wel heel bijzonder!
    wat betreft de alinea's, dat staat dit blogspot programma niet to, heb al eens tussenkopjes geprobeerd, maar dan krijg je ineens een vet woord in een lopende tekst, dat is ook niet fijn.
    misschien moet ik eens op blogcursus...
    veel goeds daro...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar het is je toch gelukt! Ik moet bij je in de leer! Ben weer terug , maar ben in gedachten nogin Hong Kong in Kansai.

    BeantwoordenVerwijderen